Tilaus- ja toimitusehdot

Lystiikki avoin yhtiö 2957760-4 (jäljempänä verkkokauppa) eli me myymme tuotteita yksityishenkilöille manner-Suomeen.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: kauppias@lystiikki.fi
Puhelin: 040 365 5056
Postiosoite: c/o Rovaniemen Kotipesä Oy, Rovakatu 16, 96200 Rovaniemi

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilaushetkellä on annettava sähköpostiosoite, sillä tilauksesta lähetetään tilausvahvistus ainoastaan sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta.

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Meillä käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Siirto sekä Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay

Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa.

Kaupassamme on käytössä kiinteä toimituskulu 5,90 € tai pienissä kirjeeseen mahtuvissa tilauksissa 3,50 €. Lähetämme tilaukset aina seurantakoodillisena postipakettina. Näet kirjeeseen sopivan tuotteen kohdalla maininnan kirjevaihtoehdosta sekä lopulliset toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Voit vaihtaa tai palauttaa osan tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautukselle ei tarvitse erillistä syytä.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä meihin ja kysy palautusohjeita.

Palauttaja vastaa palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Kaikissa palautus- ja vaihtotapauksissa tulee ensimmäiseksi lähettää peruuttamisilmoitus. Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ei riitä.

Palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.  Liitäthän palautuslähetykseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Huomioithan, että sinulla on velvollisuus tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa maksutta kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Lähetämme sinulle tästä vahvistuksen, mikäli lähetys ei ole vielä matkalla.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.