Tilaus- ja toimitusehdot

Lystiikki avoin yhtiö 2957760-4 (jäljempänä verkkokauppa) eli me myymme tuotteita yksityishenkilöille manner-Suomeen.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: kauppias@lystiikki.fi
Puhelin: 040 365 5056
Postiosoite: c/o Rovaniemen Kotipesä Oy, Rovakatu 16, 96200 Rovaniemi

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.

Tilaushetkellä on annettava sähköpostiosoite, sillä tilauksesta lähetetään tilausvahvistus ainoastaan sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta:https://www.visma.fi/vismapay/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay

Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Jousto lasku ja osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90 %:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa: www.jousto.com.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika voi olla 1-3 viikkoa. Pyrimme ilmoittamaan tilaustuotteiden toimitusajan mahdollisimman tarrkasti jo etukäteen.

Kaupassamme on käytössä kiinteä toimituskulu 4,90 € ja yli 50 euron tilaukset lähetämme maksutta. Lähetämme tilaukset aina seurantakoodillisena pakettina. Voit myös noutaa tilauksesi maksutta Rovaniemen keskustasta, kunhan sovit asiasta kanssamme etukäteen.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee sinun ilmoittaa siitä viipymättä toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Jos tilausta ei ole vielä lähetetty, voit peruuttaa tilauksen maksutta kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Lähetämme sinulle sen jälkeen vielä vahvistuksen, että peruutus on vastaanotettu onnistuneesti.

Jos tilaus on jo ehtinyt matkalle tai saapunut perille, sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Voit palauttaa osan tilauksesta tai kaikki saapuneet tuotteet. Palautukselle ei tarvitse erillistä syytä.

Aina halutessasi palauttaa tuotteita, ota ensin yhteyttä meihin ja kysy palautusohjeita.

Kun kyse ei ole reklamaatiosta, vastaat palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista itse. Kaikissa palautus- ja vaihtotapauksissa tulee ensimmäiseksi lähettää peruuttamisilmoitus. Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ei riitä.

Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksessaan, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.  Liitäthän palautuslähetykseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Huomioithan, että sinulla on velvollisuus tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, joten säilytäthän kuljetusliikkeen antaman lähetyskuitin.

Virhevastuu ja reklamaatiot

Meillä verkkokauppana on lakisääteinen virhevastuu myymistämme tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme sinua olemaan yhteydessä niin ratkaisemme asian parhaalla mahdollisella tavalla.

Kuluttajana sinulla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.